12/14 januari (8/10) - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Ramonnooijen - WaarBenJij.nu 12/14 januari (8/10) - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Ramonnooijen - WaarBenJij.nu

12/14 januari (8/10)

Door: ramon

Blijf op de hoogte en volg

15 Januari 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

Gisteren was de eerste dag van het weekend, maar ik had gehoord dat de zondag vaak een wat rustigere dag is. Dit omdat de clubs in het weekend een stuk duurder zijn als door de weeks en studenten (die hier al een tijdje zitten) een beetje uitgerust aan een nieuwe week willen beginnen. Zijn de zondagen vaak rustig. Daarom hebben ik Alex en Paulo besloten om naar een terrasje op lincoln road te gaan. Daar hebben we gezellig wat gedronken en wat gegeten en het weekend afgesloten om maandag enigszins fris te beginnen, dit kwam ook goed uit aangezien ik ochtend school had. Maandag dus de dag gestart met school in de ochtend en het was een warme dag vandaag. We hadden in de les een spelling opdrachten en wat spreek oefeningen die ik zelf eigenlijk het leukst vind. Spreek oefeningen worden vaak gedaan samen met een andere student en hierbij moet je bijvoorbeeld de andere student interviewen (vaak gaat het na 5 minuten al niet meer over het onderwerp). En voor de spelling opdrachten hebben we een werkboek waar je opdrachten krijgt als woorden in verledentijd zetten en een zin veranderen in een kloppende zin. Na de lessen had ik besloten om in de middag lekker op het strand te gaan liggen, het was 28 graden en de zon scheen lekker. Op maandag avond gaan de meeste mensen naar Barrazito, dit is een vrij kleine club maar het is 2 blokken van de EF school en max 5 minuten lopen. De club was heel anders als de andere clubs waar ik tot nu toe geweest ben. Het leek meer op een kleine discotheek, het was allemaal wat simpeler maar de sfeer was goed dus heb ik mij daar zeker vermaakt. Uiteindelijk weer veel te laat naar huis gegaan, wat eigenlijk niet de bedoeling was. Maar ik had dinsdag pas weer in de middag school dus ik kon uitslapen. De dinsdag is anders als verwacht voor mij een echte rustdag geworden, ik ben in de ochtend heel even naar het strand geweest en in de middag naar school. Maar aan het eind van de dag was ik helemaal uitgeleld dus besloot ik maar om een keer vroeg naar bed te gaan. Ik had ook nog wat spierpijn van de gym waar ik maandag geweest was, dus ik vond het wel prima voor een nachtje ik heb woensdag ook in de ochtend les dus ik heb van +/- 23:00 tot een uur of 9:00 geslapen en weer helemaal opgeladen voor de komende week!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 04 Jan. 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 11298

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 06 April 2014

Amerika

Landen bezocht: